Партньори
-
МЕТРОРЕКЛАМА За поредна година екипът на най-голямата и успешна аутдор компания в България, „Метрореклама“, партнира на бТВ и застава зад националната кампания „Да изчистим България заедно“. Цялото многоообразие от рекламни площи, с които разполага компанията ни в софийското метро, напомнят да не пренебрегваме грижата за местата, на които живеем, а също и за поддържането на чистотата. Затова, нека установим добри практики в ежедневието си и се включим на 14 септември в зелената кауза! Нека заедно превърнем в традиция дължимата грижа и уважение към чистотата на България! Екипът на „Метрореклама" вече го прави, направете го и вие!
-
JCDecaux Image JCDecaux Image е лидер сред компаниите за външна реклама на българския пазар.Визията на компанията е да внесе и предостави най-съвременните технологични иновации, дизайн и добри практики от цял свят на пазара на външна реклама в България. Да сподели успеха със заинтересованите страни чрез предлагането на качествени услуги и съоръжения в градовете, на техните жители и посетители. JCDecaux Image присъства и непрекъснато инвестира в 11 големи града.Заставайки зад инициативата "Да изчистим България заедно" 2019, компанията утвърждава стратегията си за устойчиво развитие, която е основен приоритет на Групата JCDecaux и подпомага средата, в която живеем.
-
Paradise Center От своето официално откриване през 2013 г. Paradise Center се доказа като най-атрактивното място за пазаруване и развлечения. През последните 6 години търговският център се утвърди като еталон за място, където всеки може да открие това, което търси. Поставяйки социалната отговорност на преден план, Paradise Center внедрява и изпълнява дългосрочни програми за устойчиво развитие с грижа за природата и обществото. Търговският център е част от семейството на NEPI Rockcastle с над 50 обекта в Европа.
-
Kaufland България Kaufland България е лидерът в модерната търговия у нас и най-голямата търговска верига в страната. Ключов компонент от бизнес стратегията ни е развиването на дългосрочна социална отговорност. Един от основните ангажименти, в които компанията прилага множество съзнателни действия, е опазването на околната среда. Мерките, които прилагаме, се вплитат в серия от действия - от създаване на енергийно ефективни сгради на нашите хипермаркети, през въвеждането на електрозарядни станции за автомобили, въвеждане на торби за пазаруване от 100% рециклируеми материали, до твърдия ангажимент за намаляване с минимум 20% на използваната пластмаса до 2025 г.Включването ни в "Да изчистим България заедно" приемаме като част от последователната ни политика за прилагане на действия, но и създаване на култура за опазване на околната среда.
-
Shell Shell e на българския пазар от 1991 г. В страната Shell развива и управлява верига от близо 100 търговски комплекси и наскоро навлезе с бизнеса с проучване за нефт и газ.Устойчивото развитие е важна част от начина, по който компанията оперира и това се изразява в доставянето на енергия по отговорен начин в условията на нарастващите нужди от енергия по света.Наред с това Shell е в основата на редица инициативи, които целят дългосрочен ефект и стимулират устойчивото развитие като една от знаковите в това отношение e Shell Eco-marathon.Това е уникално състезание, което предизвиква студенти и ученици от целия свят да проектират, конструират и да се състезават с енергийно ефективни автомобили, които да имат нулеви емисии.От 2008 г. насам България участва с над 5 отбора в европейското издание на състезанието. Приносът на Shell България е в приобщаването на нашите студенти към една важна екологична кауза, стимулирането на тяхното творческо мислене и постигане на иновации, които да изградят един по-добър и екологичен свят.
-
HomeMax HomeMax е българска компания, предлагаща продукти и решения в сферите на строителство, професионална техника, интериор и градина. Веригата разполага с 8 магазина в градовете: София, Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Плевен и Русе. Компанията е фокусирана към потребители в DIY сегмента, така и към бизнес клиенти в сектора на строителни и ремонтни дейности. HomeMax има добри традиции в организиране и подпомагане на социално ориентирани проекти. Следвайки своите принципи за корпоративна и социална отговорност, компанията се присъединява за поредна година към отбора в инициативата „Да изчистим България заедно”.
-
Евромастер Импорт-Експорт ООД „Евромастер Импорт Експорт ООД“ е основана през 1992 г. и днес заема водещо място на Българския пазар на професионални и хоби инструменти, постигайки устойчив растеж през годините. Нашата мисия, вече 27 години, е да задоволяваме потребителското търсене, спазвайки Европейските стандарти за качество, като произвеждаме, доставяме, развиваме и разширяваме асортимента ни от висококачествени продукти. “Евромастер Импорт Експорт” ООД e сред най-динамично развиващите се компании в страната. А развитието означава повече отговорност към заобикалящия ни свят. Компанията управлява и измерва корпоративната социална отговорност със същата прецизност, с която следи и всички останали бизнес индикатори. Затова, ние подкрепяме кампанията „Да изчистим България заедно“, като освен активното участие в нея на целия ни екип, ще подсигурим на доброволците лопати и ръкавици.
-
Оргахим „Оргахим“ е най-дълго съществуващата, работеща и до днес компания за производство на бои и лакове в България. Създадена е през 1901 г. и днес фирмата е една от най-големите и иновативни химически компании в Югоизточна Европа. Произвеждаме над 3250 продукта с марките Леко, Spirit, DEKO Profesional, Protecta, Timmer, Наmelekon, Casa Bella и Mefisto, тонираме в хиляди цветове, изнасяме за над 30 държави през последните 15 години и имаме най-голям дял от българския пазар. И точно защото сме най-голямото и модерно предприятие в сектора, решихме да подкрепим инициативата „Да изчистим България заедно“ - не само като дарим труда си, а и като предоставим продукти за обновяване и освежаване на съоръжения и инфраструктура в част от почистваните райони. Ще го направим с удоволствие и грижа за природата, за да ги ползваме дълго време и да доставяме радост на всички в планината и в града. Ние участваме, включете се и вие!
-
Български спортен тотализатор Българският спортен тотализатор (БСТ) помага за развитието на спорта в България още от основаването си през 1957 г. Чрез активността на участниците в игрите се осигуряват средства за развитието на професионалния и за стимулирането на масовия спорт. БСТ е единственият държавен хазартен оператор в България. Освен спорта, опазването на околната среда е друга кауза, към която БСТ активно се присъединява. В подкрепа на кампанията на бТВ „Да изчистим България заедно“ в тото пунктовете в страната ще бъдат предоставени хигиенни материали и информационни бюлетини за акциите по почистване. Лицата на телевизионното предаване на СПОРТ ТОТО по бТВ, Део и Марина, ще бъдат посланици на кампанията и ще съдействат за популяризирането ѝ тази година. Екипи на СПОРТ ТОТО в цялата страна ще се включат в инициативата, за „да дадем добър пример“.
-
Dir.bg Стартирал през 1998 година, Dir.bg изгражда изцяло нова и динамична пазарна категория – национален интернет портал.Компанията се нарежда сред най-посещаваните български сайтове вече над 20 години.Покрива основни потребности на интернет посетителите от новини, каталози, развлечения, дискусионни форуми, комуникационни инструменти.Порталът предлага информация на теми, вълнуващи широката аудитория, както и специализирана информация касаеща по-таргетирана публика.Марката е разпознаваема от почти цялата интернет аудитория в България и българите в чужбина. Ето защо присъединяването на Dir.bg сред медийните партньори на инициативата „Да изчистим България заедно“ ще допринесе за популяризирането на зелената идея и добрите примери сред хиляди потребители у нас и по света.
-
Мегатрон ЕАД Мегатрон ЕАД е основана през 1998 г. и е официален представител в България на водещи световни производители – John Deere, KUHN, Doosan Infracore Construction Equipment, Bobcat. През изминалите над 20 години компанията се утвърди като безспорен лидер в продажбата, поддръжката и сервизното обслужване на висококачествена земеделска, строителна, горска, голф и градинска техника. Да бъдем партньори на кампанията Да изчистим България за един ден е част от политиката ни за социална отговорност както на корпоративно, така и на чисто гражданско ниво, която изграждаме в компанията. Участието ни в кампанията приемаме изключително сериозно заради нейната кауза и вярваме, че добрия пример вдъхновява. Именно това е причината да го даваме като компания както на служителите си, така и на техните семейства, защото искаме всеки от нас да води живот, отговорен към заобикалящата ни околна среда.
-
Футболен клуб "Ботев Кермен" Подкрепяме кампанията "Да изчистим България задено", защото искаме да дадем добър пример и да покажем как всички можем да бъдем единни и обединени в постигането на една обща цел. Hашите лични мотиви са да подобрим спортната ни база, за да бъде по приветлива, което несъмнено ще доведе до повече посетители и повече спортуващи. Също така това събитие съвпадада със 70 годишнина от основаването на Футболен клуб "Ботев Кермен".
-
Баскетболен клуб „Спартак“ – Плевен Баскетболният клуб „Спартак“ – Плевен е най-голямата спортна организация на територията на Плевен. Той е една от най-старите спортни структури в България, дала на родния спорт безброй национални състезатели. Клубът е основан през 1947 година, а от сезон 1979/80 година, представителният мъжки отбор е неизменен участник в Националната баскетболна лига. „Спартак“ – Плевен е 2 пъти шампион на България и 1 път носител на купата на България. Баскетболният клуб в настоящето представлява най-голямата и жизнен спортна общност в Плевен, като обединява деца и родители. Тази година клубът ще се обедини и в името на една по-красива околна среда, като се включи в кампанията "Да изчистим България заедно".
-
АстраЗенека България Здравето на природата е нашето здраве! Разгръщане или подкрепа на екологични инициативи е един от трите основни приоритета на АстраЗенека за устойчиво развитие, заедно с достъп до здравеопазване и прозрачни и етични бизнес практики. Компанията е сред първите в България, която изцяло обновява своя автомобилен парк с цел значимо намаляване на вредните емисии. “Гората на АстраЗенека“ за по-чист въздух е от близо 400 дръвчета, засадени от служители на обществени места в големите градове на страната за последната една година. Екипът на АстраЗенека България се включи на в най-мащабната доброволческа инициатива у нас - „Да изчистим България заедно“ на bTV Media Group. Служителите на компанията и членове на техните семейства участваха активно в почистването на градската среда, места за отдих и спорт и паметници на културата в София, Варна, Бургас, Пловдив, Плевен и Русе, както и Витоша и Национален Парк Пирин.
-
United Partners United Partners е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, Paysafe Group, Mastercard, Vivacom, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Mtel и др. United Partners се включва инициативата "Да изчистим България заедно", защото винаги подкрепя позитивните инициативи, които добавят стойност за всеки един от нас като гражданин, но и за обществото като цяло. Екипът на United Partners вярва, че всяка голяма промяна започва с малки стъпка, затова насърчава всеки да отдели от своето време, за да направим заедно България едно по-хубаво място за живеене.
-
P&G Още от основаването си, компанията P&G вярва, че брандовете могат да променят света към по-добро. Хората и местните общности очакват P&G да бъде сила, водеща към положително развитие. Ето защо P&G и нейния бранд Fairy си партнират с bTV, с цел да подкрепят инициативата "Да изчистим България заедно"!
-
EKO H2O EKO H2O е първата вода без етикет с цел по-малък грамаж на отпадните материали. Освен, че спесятваме ресурси на природата с липсата на етикет, от 1 юли 2019 година като част от стойността на всяка закупена бутилка ще засаждаме дървета в цяла България. Целта ни е да засадим минимум 10 000 дървета за една година. EKO H2O подкрепя зелената инициатива „Да изчистим България“ като призив към всички за една по-чиста и зелена България.
-
ЕСРИ БЪЛГАРИЯ За шеста поредна година ЕСРИ България е официален партньор на кампанията на bTV „Да изчистим България заедно“. Компанията подпомага инициативата, осигурявайки интерактивни карти, мобилни приложения и ГИС анализи. Разработените ГИС решения подпомагат както организаторите в планирането, провеждането и отчитането на резултатите от кампанията, така и всички участници в инициативата.
-
ЕКОПАК България Най-голямата организация за оползотворяване на отпадъци от опаковки в страната „ЕКОПАК България“ АД е традиционен партньор на инициативата „Да изчистим България заедно“. От 2012 година до момента организацията е предоставила над 130 000 чувала и 90 000 чифта ръкавици на общините, в които работи. Съвместно с екипа на bTV организира събития за повишаване на информираността и познанията за разделното събиране на отпадъци и използването им като ценен ресурс.
-
DHL И тази година, кампанията „Да изчистим България заедно” отново получава безрезервна подкрепа от глобалния партньор на световното гражданско движение Let’s do it. Ежегодно DHL Express осигурява безвъзмездно разпространението на необходимите чували и ръкавици до всички общини в страната. Фирменият отбор на доброволците в акцията по почистване е сред най-многобройните.
-
Бороспорт АД С над 120 годишна история, Боровец е първият планински курорт на Балканите, с модерна инфраструктура от писти и лифтове и възможности за планински спортове и забавления през всеки сезон. “Бороспорт АД” стои зад поддръжката на пистите и съоръженията, както и зад разнообразието от активности, предлагани в курорта. Ежегодно концесионерът инвестира в развитието на планинските спортове у нас, следвайки еко-съобразни и социално отговорни практики при поддръжка на пистите, като например почистване на пистите и затревяване на ерозирали терени по съвременния метод - хидросеене. Тази година “Бороспорт АД” се включва в кампанията “Да изчистим България заедно”, организирайки работилници за изработка на еко-табели, беседка за отдих и къщички за птици, с цел сплотяването и ангажирането на любителите на планината около добри дела за облагородяването на пешеходните маршрути и опазването на планината и нейните обитатели.
-
Хотел Рила, Боровец Разположен в непосредствена близост до ски пистите, класическият ski-in/ski-out хотел “Рила” е символ на курорта Боровец. След мащабна реконструкция на общите части през 2015г. и последвалите реновации на стаите през 2017 и 2019г., хотел “Рила” посреща гостите си с изцяло нов, модерен алпийски дизайн. В стратегията на хотела са заложени основни екологични практики за опазване на околната среда и разумното и устойчивото използване на природните ресурси. От 2018г. хотел “Рила” се включва активно в световната битка срещу пластмасата като елиминира употребата на пластмасови продукти в хотела, а за поредна година взима участие в кампанията "Да изчистим България заедно" с цел да популяризира добрите практики за опазване на природата на Рила планина и нейното богатство.
-
АТ&T АТ&T започва своята история още в края на 19 век с изобретяването на телефона от Александър Бел. Водени от иновации и професионализъм, АТ&T се превръща в световен телекомуникационен лидер, предлагащ на свойте клиенти модерни бизнес решения и сигурност в комуникациите. Нашата мисия е да свързваме хората, без значение къде живеят, работят или се забавляват... и го правим по-добре от всички останали. Ние от AT&T България заставаме зад кампанията "Да изчистим България заедно", защото вярваме, че добрият пример поставя началото на промяната.
-
БНП Париба Лични Финанси БНП Париба Лични Финанси, България е част от най-голямата финансова група в еврозоната -BNP Paribas. Групата BNP Paribas развива дейност в 74 страни и беше обявена за "Най-добра банка в света за корпоративна отговорност" за 2019 г., присъдена от сп. Euromoney. БНП Париба Лични Финанси, България е отговорен кредитор и лидер на потребителското кредитиране в страната с ангажимент да развива политика на отговорно кредитиране и икономически растеж, както и да създава устойчиви продукти за борба с преразхода. В съответствие с политиката на BNP Paribas Group, ние имаме ангажимент да бъдем отговорни и да полагаме усилия за опазване на околната среда. Компанията ни създава и участва активно в доброволчески акции и благотворителни кампании, като тази година ще подкрепим инициативата „Да изчистим България заедно“ на 14 септември с доброволна дейност от страна на нашите служители.
-
Total Базираната в Париж група Total, глобална енергийна компания с дейност в над 130 държави, е представена в България чрез Тотал Е&П България Б.В., която от 2012 г. в партньорство с Репсол и ОМВ, осъществява дейности по търсене и проучване на нефт и газ в Блок „1-21 Хан Аспарух“ в изключителната икономическа зона на Република България и чрез Тотал България ЕООД, която продава и доставя масла за бизнеса. Пример за ангажимента на Тотал E&П България Б.В. за опазване на околната среда е издаденият на български и английски език Алманах на черноморското крайбрежие („Картографиране на чувствителността и анализ на българската черноморска крайбрежна зона”), който даряваме на библиотеки, училища, университети и морски общини. Като част от плана за корпоративна-социална отговорност, през 2019 г. Total ще бъде партньор на инициативата „Да изчистим България заедно“, за да допринесе за изграждане на култура за опазване на околната среда. Ще подпомогнем доброволци, участващи в подводното почистване край Бургас и Варна, а нашите служители ще се включат в почистването на район в София.
-
Вулкан цимент АД Вулкан цимент АД е смилателен център, намиращ се в град Димитровград, област Хасково, в екплоатация от 16 Октомври 1947 г. Заводът разполага с голям производствен капацитет за смилане на цимент и микронизиран варовик, модерен цех за опаковане и палетизиране на готовата продукция в опаковки от 25кг и 50кг торби и инсталация за биг бегси, силозно стопанство, изградена ЖП инфраструктура за доставки и експедиция на стоки и материали. Смилателният център използва за своето производство клинкер, доставен от Девня Цимент, което осигурява гарантираното високо качество на готовата продукция. През последните години Девня Цимент и Вулкан Цимент влагат значителни усилия и инвестиции с цел повишаване на производствената ефективност, подобряване благосъстоянието на служителите, местните общности и другите заинтересовани страни и намaляване въздействието върху околната среда. Именно затова за поредна година компанията се включва в инициативата "Да изчистим България заедно", като този път служителите ще участват заедно със своите семейства.
-
Девня Цимент АД Девня Цимент АД е най-големият производител на цимент в България, разположен в град Девня, област Варна, в експлоатация от 4 декември 1958 г. Следвайки вярата си в големия растеж и потенциал за развитие на строителния отрасъл в България, компанията прави крачка в бъдещето с изграждането на нова линия за производство, инвестиция надхвърляща 350 млн. лв. Модерното съоръжение въвежда най-добрата съществуваща технология за производство на цимент. По този начин, дружеството затвърди позицията си на водещ производител на цимент и иновативни строителни продукти с множество награди за постиженията си в различни области. В съответствие с ангажимента на ХайделбергЦимент Груп по отношение на Устойчивото развитие, Девня Цимент и Вулкан Цимент поставят грижата за околната среда, здравето и безопасността, и енергийната ефективност в центъра на своите управленски политики и корпоративна култура.
-
КАМЕНИЦА АД "Каменица” АД е водеща пивоварна компания в България, част от Molson Coors Brewing Company – един от най-големите световни пивовари. Компанията е пионер в българската пивоварна индустрия, като поставя началото й през далечната 1881 г. В сърцето на „Каменица“ е бирата, а служителите и тяхната страст в правенето на бира е това, което я превръщат от зрънце ечемик в пивка кехлибарена течност. Ето защо за нас е изключително важно да можем да правим бирата си по устойчив начин и да ангажираме служителите си и партньорите си с инициативи, които целят да увеличат положителния ни бирен отпечатък. Чрез социално-отговорната ни платформа Our Beer Print се стремим да допринасяме за опазването на околната среда и общностите, в които живеем и работим. Инициативата „Да изчистим България“ е чудесен пример как единствено ако всички обединим усилията си, можем да направим реална промяна. Повече за целите ни за устойчиво развитие и компанията вижте на http://www.molsoncoors.com/en/sustainability/overview/our-2025-targets и на www.kamenitzacompany.bg.
-
InterContinental Sofia InterContinental Sofia е най-новият петзвезден хотел и символ на съвременния лукс в столицата. Ключовата локация на площад „Народно събрание“ предлага впечатляващи гледки към храм-паметника Св. „Александър Невски“, Парламента и Витоша. Всички 194 стаи и апартаменти със съвременен дизайн и удобства от най-висок клас осигуряват несравним комфорт, а петздвездното обслужване е гаранция за неповторимо луксозно изживяване. Опазването на околната среда е основно звено в политиката на хотела – замяната на пластмасови сламки с такива от паста, „Ден без коли на работа“, „Ден без електричество в офисите и общите помещения“ са само част от инициативите, организирани от екипа. InterContinental Sofia се включва в „Да изчистим България“ за втора поредна година, с цел подобряване средата на живот за всички нас.
-
Hilton Sofia Вече цял век Хилтън продължава да бъде глобален лидер в сферата на хотелиерството и устойчивия туризъм. Нашата мисия е да изпълним земята със светлината и топлината на гостоприемството, предоставяйки изключителни преживявания на всеки гост, всеки ден и във всеки един от нашите над 5600 хотела в 113 държави и 17 отличителни бранда.Като част от веригата, вече 18 години Хилтън София не прави изключение, когато става въпрос за иновации и социална отговорност. Хотелът е първият в София, който поставя пчелни кошери и соларни панели на покрива си, както и първият, който предоставя безплатни велосипеди под наем на своите гости, за да ги насърчи да разгледат града по здравословен и природосъобразен начин. Хилтън София е и единственият хотел в столицата, който помага на хора със синдром на Даун да намерят постоянна заетост и достойни условия на труд.Хилтън София подкрепя кампанията „Да изчистим България заедно”, за да даде своя принос за опазването на околната страна. Ние обичаме България и искаме да спомогнем тя да бъде по-чиста и още по-красива в дългосрочен план.
-
SumUp SumUp е водеща компания за мобилни плащания в Европа. Започвайки от нулата преди 6 години, успяхме да изградим решение за картови плащания, което да разтърси индустрията и да събуди предприемача у всекиго. Създадохме уникално устройство, което с помощта на смартфон или таблет, позволява на търговците на дребно да приемат картови плащания навсякъде. Създадена през август 2012 година, компанията ни се налага като първия глобален бранд за картови плащания. Към момента развиваме дейността си в 31 страни, включително в Германия, САЩ и Бразилия. В България над 200 души работят в ключови за глобалната организация области. Еко комитетът ни с радост инициира включването ни в тази полезна за България кауза!
-
INTRAMA INTRAMA е утвърден производител на висококачествени фолиа и пликове за бариерна опаковка, термоформовъчни машини, автоматични зареждащи устройства за слайсирани продукти и самозалепващи етикети. Производствeната дейност на INTRAMА превърна компанията в единствения производител в България и един от малкото в Европа, които доставят тези три продукта от един източник и предлагат завършен цикъл от опаковъчни решения. Основана в Германия през 1993г., компанията развива успешно своята дейност в България, Румъния, Северна Македония, Сърбия, Косово и Албания. Производствената дейност и централният мениджмънт са съсредоточени в България. Към момента в дружеството работят над 240 служители. Търговската и сервизна структура на компанията в България е изградена на регионален принцип – в 12 града в цялата страна. Това гарантира експертно, качествено и навременно обслужване от професионалисти с голям опит и висока квалификация, независимо от локацията на клиента.
-
Ново Нордиск Ново Нордиск е международна фармацевтична компания, чиято централа се намира в Дания. Тя разполага с 95-годишен опит в иновациите и грижите за хората с диабет, в нея работят около 42 000 служители в 80 държави. Продуктите на Ново Нордиск се разпространяват в над 170 страни, с тях се лекуват над 29 милиона пациента.Основната философия на Ново Нордиск е в намирането на баланс между финансовата, социалната и екологичната отговорност. В тази връзка компанията пое ангажимент през 2020 г. да реализира производствената си дейност изцяло с енергия от възобновяеми източници, което ще доведе до отстраняване нa емисиите от CO2. Ново Нордиск ще спази не само този ангажимент, но и ще го разшири, като до 2030 г. сведе до нула вредните емисии при останалите си операции и транспорт.В унисон с основните приоритети на компанията на международно ниво българското й представителство реши да се включи в кампанията на бТВ „Да изчистим България“, като засади дървета в покрайнините на София. За повече информация посетете www.novonordisk.bg, www.novonordisk.com, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube.
-
Данфосс България „Данфосс“ е датска компания създадена през септември 1933 г. в град Нордборг от Мадс Клаусен. Днес тя е синоним за качество и иновативни енерго-ефективни инженерни решения. В световен мащаб нашата компанията е производител с почти 30 000 служители по целия свят. „Данфосс“ присъства не само в Европа, но също в САЩ, Канада, Китай, Бразилия и редица други страни по света. Към този момент разполагаме с 59 завода в 18 държави. Сегментите, в които оперираме са отопление, хладилна и климатична техника, задвижвания и индустриална автоматизация. Нашето мото е Engineering Tomorrow. Стремим се да моделираме утрешния ден благодарение на интелигентните енерго-ефективни решения, които предлагаме. Нашите продукти редуцират значително разходите за отопление, щадят околната среда и спомагат за редуцирането на въглеродните емисии. С удоволствие ще се включим в инициативата „Да изчистим България заедно“, направи го и ти!
-
Олинеза "Олинеза Премиум" ООД е една от най-бързо разрастващите се компании в България. Името й произлиза от първите два произвеждани продукти – ОЛИо и майоНЕЗА. От създаването си през 1994 до днес компанията отстоява фирмените си ценности, принципи и предлага гарантирано качество и многообразие. "Олинеза" произвежда екологично чисти продукти, съобразени с изискванията за природосъобразно хранене. С марка "Олинеза" се произвеждат към настоящия момент: ситно и едросмляни лютеници, различни видове майонези и емулгирани сосове, кетчупи, конфитюри, различни видове консервирани хранителни продукти, горчици, майонезни и млечни салати, както и бутилирано слънчогледово олио, палмов олеин и масло. Ние ще се включим в голямото почистване, направи го и ти!
-
Rakuten Viber В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си. Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Viber е официален комуникационен канал на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за разговори и обаждания. Присъедини се към Viber сега!
-
Modis Bulgaria Модис е глобален лидер в предоставянето на професионални решения в областите ИТ, инженеринг и природни науки. С повече от 20 години опит, организацията оперира в Европа, Северна Америка, Азия и Австралия. Модис България предоставя IT Service Desk и Data Center поддръжка, услуги по управление и поддръжка на мрежи, поддръжка на устройства за крайни потребители, разработка и поддръжка на приложения и решения за аутсорсинг на бизнес процеси на повече от 90 клиенти от цял свят. В офисите в София и Пловдив работят над 1400 души, осигуряващи гъвкави и адаптивни решения на клиентите, позволяващи им бързо и лесно да развиват бизнеса си. Модис България се включва като партньор на „Да изчистим България заедно“, защото вярваме в устойчивите решения в полза на нашето общество. Подкрепяме много глобални и местни инициативи, които отразяват ценностите на компанията и оказват положително влияние върху живота на хората. Ние, от Модис България, непрестанно следваме целите на кампанията за една по-чиста и красива България.
-
Ingram Micro Инграм Микро е световен лидер в ИТ технологиите. С огромната си глобална инфраструктура и фокус върху cloud, мобилни утройства и технологични решения, Инграм Микро дава възможност на бизнес партньорите ни да работят по-ефективно и успешно на пазарите, които обслужват. Инграм Микро има изградени традиции и практиви при провеждане на социално отговорни инициативи. През последната година подкрепихме повече от 25 каузии и инициативи, сред които подпомагане на различни домове и центрове за деца в неравностойно положение, почистване на Витоша и засаждане на дръвчета, намаляване на употребата на пластмаса в офиса ни и редица други. В световния ден на почистването Инграм Микро ще се включи с екип от доброволци, с които заедно ще допренесем за подобряването и почистването на избраното място. Като част от кампанията, редица офиси на Инграм Микро в различни държави в Европа, ще се присъединят и покрепят каузата. Нека ЗАЕДНО почистим Света!
-
Въздухопречистватели AirFree® От самото си създаване, мисията на AirFree® е да подобри качеството на живот на хора, страдащи от астма и алергии. Официален вносител за България е „Еванс“ ЕООД - гр.Петрич. Целта им е да увеличат достъпа на повече хора до тази иновативна технология. Усилията на AirFree® са насочени към създаването на една по-здравословна среда в затворените пространства. Компанията се присъединява към инициативата "Да изчистим България заедно", за да даде добър пример и да допринесе за една по-чиста стреда навън.
-
Мачирски Спорт „Мачирски Спорт“ е регистриран туроператор и ски и сноуборд училище. От 1998 година развива и популяризира успешно летните и зимните планински спортове. За 21 години сме спечелили за Планината хиляди деца и ученици, създали сме национални шампиони в ските и сноуборда. Основна цел в нашата работа е не просто да изведем децата на София на открито, а да възпитаме в тях правилно поведение и отношение към Природата и заобикалящия ги свят. Считаме, че опазването на околната среда трябва да бъде личен приоритет на всеки един от нас, като обитател на единствената планета, която ни дава живот. Стремим се да приложим тази идеология в работата си по всеки един възможен начин. На 14 септември, ще се включим в чудесната кампания на bTV - „Да изчисти България заедно“, като направим организирано почистване в местността Офелия в ПП Витоша!
-
Фитнес Golden Gym Фитнес Golden Gym е зала за фитнес тренировки с високо качество на оборудването. Това е първият фитнес в Благоевград, който предлага X Body тренировки (20 минутна тренировка с персонален треньор и специален костюм с импулси, гарантирани бързи резултати), Cryo Sauna (студена сауна, която за 3 минути изстудява повърхностния слой на тялото, чрез ниски температури -180°) и масажи за възстановяване, релакс и разкрасяване. Във фитнеса предлагаме и turbo solaruim, както и персонални и групови тренировки. През 2018 година фирмата отвори и wellness обект в гр.Пловдив, където предлагяме X Body, Cryo Sauna и масажи.
-
Strive Strive е фирма с основна дейност премиум почистване на домове, офиси, търговски обекти, корпоративни сгради и др. Фирмата Strive е създадена и вдъхновена от човешкия потенциал и неговото развитие. "Вярваме, че всеки има какво още да даде на света около себе си и хората в него." е водещ принцип на екипа на Strive. Задружният тийм избра да участва в кампанията "Да изчистим България заедно", защото e загрижен за хората, природата и тяхното взаимно добруване.
-
АЗ, ТИ, ПЛОВДИВ! Платформата AЗ, ТИ, ПЛОВДИВ! е инициатива на пловдивското сдружение БГ Бъди активен. Основната й цел е да насърчи културата за опазване на чистотата, да се мотивират гражданите да участват активно в облагородяване на градската среда и да се популяризира културата за живот #БезОтпадъци. Това включва намаляване на отпадъците, разумно потребление и рециклиране. До момента платформата вече е създала широка мрежа от доброволци, партньори от организации, институции, компании, артисти и обедини голяма част от жителите на Пловдив. Платформата за чиста градска среда работи в 4 насоки: #ПразнувамеЧисто; #Рециклираме2019; #ПочиствамеЗаедно; #ПроменямеЗаедно. Платформата АЗ, ТИ, ПЛОВДИВ!“ е подкрепена от Фондация Кока-Кола като част от визията Свят без отпадъци.
-
Общински драматичен театър "Невена Коканова" - Дупница Общинският драматичен театър е със самочувствие на своята 111 годишна биография, отдавна и трайно е наложил името си в културния живот на община Дупница. През годините статутът на театъра често се променя – самодеен, читалищен, филиал на кюстендилския държавен театър, за да се стигне до 1991г, когато се поставя началото на първия в страната Общински драматичен театър. С решение на Общинския съвет на град Дупница от 2002г театъра носи името на голямата българска актриса Невена Коканова, която е родом от града.
-
Magic Art Magic Art е работилница за театрално изкуство. В школата по актьорско майсторство участват както ученици, така и студенти. Основната идея е да се развива талантът на младите хора, които имат интерес към театралното изкуство. Участниците изучават основите на актьорската професия, като се учат да съставят импровизирани етюди. Те също така изучават техники за усъвършенстване на правоговор, дишане и концентрация на вниманието. Актьорите на Magic Art ще се включат в кампанията "Да изчистим България заедно" както с почистване, така и с интересен флашмоб. В рамките на няколко минути, те ще призоват гражданите да се включат в инициативата, да пазят природата чиста и да дават добър пример. С течение на времето Magic Art се превръща и в блог, в който, освен че се публикуват новини свързани с дейността на участниците в театралната работилница, читателите се информират и с други новини, свързани с изкуство както в национален, така и световен мащаб.
-
Сити Дентал Студио Сити Дентал Студио е стоматологичен кабинет с приятна обстановка, първокласно оборудване и качествено обслужване. Извършват се широк спектър от манипулации в сферите на консервативното лечение, ендодонтията, протетиката, пародонтологията и хирургията. В търсенето на по-добра визия разширихме дейността си с поставяне на хиалуронови филъри. Сити Дентал Студио подкрепя инициативата "Да изчистим България заедно" и с радост ще допринесе и за една по-красива околна среда.
-
INFLUENCER.BG INFLUENCER.BG е водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в страната. В мрежата си има над 500 ифлуенсъри, покриващи множество сфери и възрастови групи. Агенцията е ексклузивен представител на някои от главните криейтъри в страната, включително Емил Конрад, Изабел, Павел Колев и Ицака, и други. Компанията цели да подобри сферата на инфлуенсър маректинга чрез установяване на стандарти за работа и въвеждане на автоматизирани процеси за проследяване на резултати и статистики.
-
Югозападен университет „Неофит Рилски“ Югозападният университет „Неофит Рилски“ е основан през 1976 г. в Благоевград. Със своята над 40-годишна история той завоюва своето място в научното и образователното пространство на България и Югоизточна Европа. ЮЗУ „Неофит Рилски“ е сред водещите класически университети в страната. Университетът подкрепя инициативата „Да изчистим България заедно“, за да даде своя принос за по-чиста България.
-
Алтернативи Интернешънъл Алтернативи Интернешънъл е младежка неправителствена организация, работеща на територията на област Благоевград. Основната ни цел е да насърчим личностното и професионалното развитие на младите хора чрез неформално образование, както и да спомогнем за изграждането и развитието на активно гражданско общество. Организацията е алтернатива на младите хора в региона да осъзнаят своя потенциал и да станат активна част от обществото. „Алтернативи Интернешънъл” е основана от хора, които търсят положителната промяна за младите хора в България, поради което основните целеви групи са младежи на възраст между 16 и 35 години. Затова се включваме и в кампанията "Да изчистим България заедно", за да търсим положителната промяна и в околната среда.
-
Природен парк "Сините камъни" Природен парк "Сините камъни" е един от 11-те природни парка в България и едно от най-романтичните места в Източна Стара планина. Дирекция на ПП "Сините камъни" е приела повече присърце една от функциите си. Това е да запознава хората със своето "синьо бижу" и да ги подтиква към грижа с любов за природата. Затова и ние от ДПП "Сините камъни" от първото обявяване на инициативата ежегодно взимаме участие. Също така се стараем да увличаме всички природолюбители да участват.
-
Coherent Solutions Coherent Solutions е международна компания за разработка на софтуерни продукти и ИТ консултиране с над 20 годишна история. Ориентирани сме към дигитализация на бизнеса на нашите клиенти, въвеждане на бизнес иновации, изграждане и подобряване на софтуерни решения с различна сложност. От началото на 2019 г. сформираме екипа си в София. Вярваме, че подобряването на средата в която живеем, зависи от нас тук и сега. Вярваме и в инициативите, които не остават еднократни, а се развиват във времето и набират поддръжници.. До момента самостоятелно сме организирали две малки благотворителни акции. За първи път се включваме в инициативата „Да Изчистим България заедно“ и планираме следващи еко -инициативи.
-
АСМ ЕООД Монтана АСМ ЕООД Монтана е лидер в дистрибуцията на препарати за растителна защита (ПРЗ), семена за посев, минерални и листни торове в България. Компанията се гордее с богатата си продуктова гама от най-добрите препарати, хибридни семена, минерални и листни торове на водещите световни производители. АСМ е сред най-големите в страната търговци и износители на земеделска продукция: пшеница, царевица, маслодаен слънчоглед, шарен слънчоглед и рапица. Мотото на компанията: "Вашият успех е наша цел!" изразява амбицията да предложим най-актуалните агро-продукти на пазара чрез нашите търговски представители във всяка точка на България. Компанията се стреми да отговори на нуждите на клиентите с най-ефикасните решения за постигане на по-високи добиви.
-
ZERO WASTE SOFIA Zero Waste Sofia е български блог, посветен на устойчивия градски начин на живот и генерирането на по-малко отпадъци. Една от инициативите, които стартира, е картата “Чешмите в България”, събираща информация за стотиците свободни източници на питейна вода около нас. Zero Waste Sofia се включва в “Да изчистим България” с желанието да обедини общество ни около каузата да възроди вековните традиции за ползване и опазване на българските чешми, борейки се с пластмасовото замърсяване.
-
Botevgrad.NEWS Botevgrad.NEWS e регионален новинарски интернет портал за общините Ботевград, Правец, Етрополе и Софийска област. Tой започва своята официална дейност на 21 май 2019 г. Сайтът цели да покаже различни гледни точки по социално значими теми, сигнали за събития, инциденти, положителни и негативни практики и т.н. Екипът на интернет портала се състои от четирима репортери, двама администратори и модератори.
-
Тойота Балканс Тойота Балканс е официален вносител и дистрибутор на марките Toyota и Lexus в България. За последните 25 години Toyota успя да се наложи като един от лидерите на българския автомобилен пазар, с търговски представителства в 15 града.Тойота Балканс се включва в инициативата „Да изчистим България заедно“, тъй като грижата за природата и обществото е заложена в ценностната система на марката, която представляваме и тя е част от нашия принос към Toyota Environmental Challenge 2050 – инициатива на Toyota Motor Corporation да намали екологичната тежест от производството и управлението на автомобили до нула, спомагайки за решаването на ключови глобални екологични въпроси като изменението на климата, недостига на вода, изчерпването на ресурсите и влошаването на биоразнообразието. На 14.09.2019 г. всички компании на Toyota в Европа ще участват в Световния ден за почистване и ще дадат своя принос за обществото.
-
TELUS През 2018 г. в разките на инициативата TELUS Ден на Подкрепа над 1 000 доброволци от служителите на TELUS International засадиха 15 000 дръвчета, за да подпомогнат залесяването на районите около София и Пловдив. В рамките на инициативата два терена от общо 20 декара в двете локации бяха почистени и залесени с широколистен дъб. TELUS Ден на Подкрепа е ежегодна инициатива на TELUS International, която цели да подпомага средата, в която живеем. От 2013 г. досега по време на нея са ремонтирани три училища и комклекс за социални услуги в София и Пловдив.
-
Системата на Кока-Кола Тази година, като част от своя дългогодишен ангажимент за опазване на околната среда и новата си визия за „Свят без отпадъци“, Кока-Кола в България обединява своите усилия и влиза в един отбор с „Да изчистим България заедно“ на 14 септември. До 2030 г. системата на Кока-Кола по света си е поставила за цел да подпомага събирането и рециклирането на еквивалента на всяка продадена бутилка или кен, за да постигне 100% оползотворяване на отпадъците, както и да разработи 100% рециклируеми опаковки. За постигането на тези цели компанията ще работи заедно с местните общности, бизнес партньори, своите клиенти и потребители, за да обърне внимание на проблеми като изхвърлянето на използваните опаковки и отпадъците сред природата.
-
„Асарел-Медет"АД Минно-обогатителен комплекс „Асарел-Медет"АД е първата, най-голяма и водеща българска минна компания за открит добив и обогатяване на медни и други руди. Дружеството е носител на над 80 национални и международни отличия в областта на инвестициите, иновациите, екологията, мениджмънта, фирмената култура, безопасността на труда и корпоративната социална отговорност. Екипът на компанията – 1200 работещи в „Асарел-Медет” АД и 400 заети в дъщерни и смесени дружества. Компанията традиционно е най-голям и значим дарител на Община Панагюрище. Само от 2012 година до сега чрез публично-частно партньорство с Община Панагюрище са реализирани социални проекти на обща стойност над 150 милиона лева. Най-значимите сред тях са залата трезор за Панагюрското златно съкровище, многофункционалната спортна зала „Арена Асарел“ и модерният медицински комплекс с високотехнологичен център за лъчелечение МБАЛ „Уни Хоспитал“.
-
Групама България Групама е френска застрахователна компания с повече от 100-годишен опит в сферата на застраховането. В България компанията е асоцииран партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно сътрудничество. Групама е фокусирана върху важните неща в живота на хората и е поставила като своя основна мисия да подсигури тяхната защита и спокойствие във всяка една ситуация. С тази цел днес компанията предлага застрахователни продукти, които са подходящи за всеки аспект от живота и дейностите ни. Като допълнителна кауза, Групама се ангажира да подпомогне в дългосрочен план опазването на околната среда с цел да подсигури по-добър живот и бъдеще в синхрон с природата.
-
Мусала Софт Мусала Софт e водещ доставчик на софтуерни решения, които създава и успешно внедрява в местни и международни корпорации в областите ИКТ, телеком, финанси, държавни институции, както и за лидери в автомобилната, текстилната, гейминг индустрията, здравеопазването и др. Компанията е основана през 2000 г., а днес вече има над 550 служители в четири локации - София, Русе, Бургас и Скопие. Мусала Софт инвестира в иновации на всички нива – технологии, процеси и хора. Компанията насърчава устойчиви практики за социална и екологична отговорност както чрез вътрешни, така и чрез участие в партньорски инициативи.
-
"Благотворителност и спорт" (БиС) От 2013 г. вече 5 сезона треньорите на БиС във Варна, София и Стара Загора провеждат ежеседмични БЕЗПЛАТНИ аеробно-анаеробни занимания за всички желаещи от деца до хора в напреднала възраст. Целта на тези тренировки е да дадат възможност на всеки един, независимо от възраст, пол, социален статус и финансови възможности, да спортува в приятелска и забавна атмосфера под професионален надзор напълно безплатно. Заниманията стартират през пролетта и се провеждат до късна есен, ако метеорологичните условия го ползволяват.Тренировките се водят от утвърдени специалисти сутрин в почивните дни, а във Варна и в сряда, и не изискват никакъв предишен опит с спорт, както и предварително записване. Работят се предимно упражнения със собственото тегло, но се ползват и множество разнообразни уреди (ластици, топки, пудовки, постелки и др.), за да се предложи едно комплексно физическо натоварване за цялото тяло. Всеки един трениращ, който направи 5 тренировки, има право да заяви БЕЗПЛАТНА тениска на инициативата с името си на гърба, която ще му бъде подарена на някоя от следващите занимания.
-
Pulse Fitness&Spa Pulse Fitness&Spa е на българския пазар от 2010 година и е най-бързо развиващата се верига лайфстайл клубове на територията на Балканите. За компанията работят над 300 човека, посветени на идеята за развиването на спортната култура и здравословния начин на живот у нас, а клубните ни членове са повече от 20 000. Огромната клиентска база на Pulse Fitness&Spa дава възможност на веригата да комуникира своята екосъобразна идеология и отдаденост на каузата за опазването на околната среда към хиляди българи. Понастоящем Pulse Fitness&Spa има 8 действащи клубa, намиращи се в София, Пловдив, Банско и Свети Влас. Обектите са оборудвани с последна генерация уреди от най-добрите и доказани марки във фитнес индустрията. Клубните членове разполагат с достъп до безупречна база и голям екип от квалифицирани персонални и групови треньори. Членовете на Pulse Fitness&Spa се увеличават ежегодно с нарастването на броя новооткрити клубове, а преподписващите годишни абонаменти клиенти са над 80%. Pulse Fitness&Spa не е обикновена фитнес зала, а клуб без аналог в страната, където всички могат да постигнат по-добро състояние на духа и тялото.
-
Лийнплъм Лийнплъм е компания лидер в мобилното маркетингово пространство, разработваща софтуер за тестване и подобрение на ефективността на мобилни приложения. Продуктът, който Лийнплъм предлага на своите клиенти се ползва на ⅓ от смартофоните по света. С инвестиция в размер на $93 мил. и офиси в София, Сан Франциско, Ню Йорк, Лондон, Амстердам и Сингапур, Лийнплъм трансформира мобилната ангажираност на потребители от цял свят и ускорява продуктови иновации в области като machine learning, cross-channel automation, 1:1 personalization. Ежедневно Лийнплъм улавя над 25 милиарда мобилни действия и позволява на световни брандове като Tinder, Grab и Tesco да създават дългосрочни, пълноценни взаимоотношения със своите клиентите чрез персонализирани маркетингови кампании в реално време.
-
Лечебни заведения "Медика" Групата Лечебни заведения „Медика“ се състои от три болници – УМБАЛ „Медика Русе“, СБАЛК „Медика Кор“, СБАЛФРМ „Медика“. Извънболнична медицинска помощ нашите пациенти могат да получат в ДКЦ-2 и МЦ „Медика Експерт“. Лечебните заведения предлагат цялостно медицинско обслужване на пациентите си в редица направления. Спомагателните звена за подобряване качеството на живот на хората са Логопедични центрове „Медика“ и Балнеокомплекс „Медика Наречен“. Структурите на лечебните заведения са ситуирани в гр. Русе и в с. Нареченски бани, общ. Асеновград. Водещите принципи в работата на целия екип са безкомпромисното качество на медицинските услуги, придружено с лично отношение и персонално внимание към всеки един пациент. Това отношение се изразява и в подсигуряване на чиста и безопасна заобикалящата среда. Екипът на Лечебни заведения „Медика“ подкрепя кампанията „Да изчистим България заедно“, като ще почисти терените около своите лечебни заведения в гр. Русе и в с. Нареченски бани и ще подсигури на своите доброволци обяд и тениски в Световния ден на почистването.
-
МИХАЛКОВО Компанията за бутулиране на минерална вода „Михалково” е един от най-старите производители на бутилирана минерална вода в България – вече 63 години добива и бутилира любимата на поколения българи естествено газирана вода „Михалково“, която извира от 70 метра дълбочина с температура 24°C в екологично чист район в Западните Родопи. Дългосрочен приоритет в управлението на компанията е постигане на икономически растеж чрез разумно използване на природните ресурси и опазване на околната среда. Затова и компанията подкрепя инициативата на BTV „Да изчистим България заедно“ и ще се включи в голямото почистване на 14 септември.
-
Endava Ендава е международна софтуерна компания, която вече над 17 години обслужва световни лидери от финансовия, застрахователния, телеком и медийния сектор, дистрибуторските мрежи и туризма. Разполагаме с мрежа от офиси в САЩ и Европа с над 4600 висококвалифицирани специалисти. За поредна година с удоволствие се включваме в най-мащабната доброволческа инициатива „Да изчистим България заедно“, тъй като вярваме, че за да се случат нещата трябва да се действа, а не да се търсят оправдания. Ще се радваме да срещнем хора като нас, които не търсят несъвършенствата, а такива, които действат и които искат да бъдат част от една по-чиста природа и едно по-добро място за живеене, хора, които въплъщават основната ценност на нашата компания, а именно да бъдат повече. Ние се присъединяваме към отбора!
-
ClimaCom ClimaCom e официален представител за България на Mitsubishi Electric Living Environment Systems. ClimaCom предлaга най-високите технологии в областта на климатичната, отоплителната и вентилационната техника. С продуктите на Mitsubishi Electric, символ на иновация и безкомпромисно качество, са оборудвани някои от най-големите търговски и индустриални обекти в България. Ние от ClimaCom вярваме в движещата сила на екологично ориентираното управление, чиято цел е днес да работим за едно „зелено“ бъдеще.Тази година екипът на ClimaCom избра да се включи в националната кампания „Да изчистим България заедно“ на 14 септември като част от корпоративната си визия за опазване на околната среда в дългосрочен план.
-
СървисСорс СървисСорс е международната компания, специализирана в успешното управление на решения в аутсорсинг индустрията. Софийският офис оперира като център за изнесени услуги и допълва съществуващите два европейски центъра на компанията в Дъблин и Ливърпул. Съществена част от дейността на СървисСорс е насочена към оптимизиране интегрирането на софтуерни продукти на клиенти на компанията с цел максимална ефективност на приложението им, предлагане на нови усъвършенствани такива, консолидиране на договори с цел по-лесно администриране в предлагането на ефективни решения с подпомагане продажбите на клиентите в сферата на техногиите. СървисСорс предоставя още услуги и облачен софтуер, с което подпомага свойте клиенти да запазват и повишават приходите си и предлага мощна технологична платформа за управление на жизнения цикъл на приходите им.
-
Tek Experts Tek Experts е водещ световен доставчик на бизнес услуги и услуги по поддръжка в областта на ИТ, както и разработчик на технологии, които подобряват практическата работа на клиентите благодарение на това, че създават възможност екипите ни да работят по-ефективно. Независимо дали при осигуряването на непрекъсната поддръжка (по модела „следвай слънцето”), с което предоставяме на своите клиенти услуга от най-високо ниво, при разработването на технологии, позволяващи на търговските екипи да увеличават и поддържат приходите или при обучението и развитието на служителите си, за да постигат най-високи резултати, ние винаги поставяме клиента на първо място. Услугите ни се доставят от извънредно отдадени служители, които помагат на компаниите да управляват своите бизнес операции и услугите, които предоставят на клиентите си. Благодарение на ненадминатото бизнес обслужване и ИТ поддръжка, които предоставяме през целия жизнен цикъл, нашите клиенти могат да бъдат уверени, че бизнесът им винаги е в сигурни ръце и техните клиенти получават неизменно качествено обслужване. Ние работим на международно ниво, с различни езици и в различни часови зони, като предлагаме непрекъснато обслужване 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. Разполагаме с опита, мрежите и гъвкавостта, за да осигурим поддръжка от няколко локации по света и можем да изградим нови операции, центрове и екипи, работещи светкавично.
-
Аз, ти, Пловдив Платформата AЗ, ТИ, ПЛОВДИВ! е инициатива на пловдивското сдружение БГ Бъди активен. Основната й цел е да насърчи културата за опазване на чистотата, да се мотивират гражданите да участват активно в облагородяване на градската среда и да се популяризира културата за живот #БезОтпадъци. Това включва намаляване на отпадъците, разумно потребление и рециклиране. До момента платформата вече е създала широка мрежа от доброволци, партньори от организации, институции, компании, артисти и обедини голяма част от жителите на Пловдив. Платформата за чиста градска среда работи в 4 насоки: #ПразнувамеЧисто; #Рециклираме2019; #ПочиствамеЗаедно; #ПроменямеЗаедно.Платформата АЗ, ТИ, ПЛОВДИВ!“ е подкрепена от Фондация Кока-Кола като част от визията Свят без отпадъци
-
Министерство на околната среда и водите За седма поредна година Министерството на околната среда и водите (МОСВ) е партньор на кампанията. През 2019 г. МОСВ отново ще подкрепи логистичната организация на инициативата. Министерството осигурява за кампанията чували и ръкавици, както и възможност за безвъзмездно депониране на събраните отпадъци.
-
Министерство на младежта и спорта Министерството на младежта и спорта е активен партньор на кампанията „Да изчистим България заедно“. През 2019 г. в мащабната инициатива ще се включат както екипът на Министерството, така и младежките информационно-консултантски центрове в България, много младежки и спортни организации и техните доброволци. Министерството на младежта и спорта си поставя амбициозната цел на 14 септември да участва в почистването на над 100 места в цялата страна.
-
Министерство на образованието и науката Министерството на образованието и науката приветства всяка инициатива, която е насочена към привличане на децата, учениците, студентите, младите хора и всички представители на българското общество за участие в дейности, допринасящи за положителното развитие на средата за живот у нас. В този смисъл Министерството на образованието и науката застава зад каузата на кампанията „Да изчистим България заедно”. Стремим се с общи усилия да привлечем още по-активна подкрепа от страна на образователните институции при провеждането на вече утвърдения дългогодишен проект на bTV Media Group.
-
Министерство на земеделието, храните и горите Министерство на земеделието и храните се включва в инициативата „Да изчистим България заедно“ чрез Изпълнителна агенция по горите и държавните предприятия в горския сектор. Структурите на министерството ще се включат активно и в промотирането на кампанията и ползите от нея по места, както и в набелязването на територии за почистване.
-
Let's do it Let’s do it! е глобално гражданско движение, което води началото си от 2008 година в Естония. Let’s do it World обединява отделни нации в каузата за една по-чиста планета. България е една от общо 113 страни-членки на движението, които през годините са организирали национални кампании за почистване. През септември 2018 година 159 страни и 36 млн. души от всички краища на света се обединиха в интернационален ден на почистването, като екипът на „Да изчистим България заедно” ръководеше проекта у нас и успя да привлече рекорден брой доброволци - 409 073 души.
-
Асоциация на еколозите от общините в България Асоциацията на еколозите от общините в България за поредна година подкрепя и се включва в инициативата „Да изчистим България заедно", като ще съдейства за разпределението на осигурените от МОСВ комплекти с чували и ръкавици до всички общини и призовава всички общини да участват в кампанията.
-
Национално представителство на студентските съвети Учредено през 2000 г., Националното представителство на студентските съвети в България се състои от председателите или представители на студентските съвети от всички висши училища в страната. Освен че защитава общите права и интереси на студентите и докторантите, за поредна година НПСС ще подкрепи националната кампания „Да изчистим България заедно”.
-
Български Червен кръст Българският Червен кръст е най-голямата хуманитарна организация у нас. Чрез своята мрежа от доброволци в цялата страна, Българският Червен кръст припознава, подкрепя и активно участва в кампанията „Да изчистим България заедно”. Българският Червен кръст приветства инициативата още от самото ѝ създаване и за поредна година активно ще се включи в извършваните дейности на територията на цялата страна и ще обедини усилията си с всички партньори, за да бъдат изпълнени успешно целите на кампанията.
-
Национален младежки форум Национален младежки форум (НМФ) е най-голямата формална платформа на младежки организации в България. Тя обединява 48 неправителствени младежки организации от цялата страна и представлява над 110 000 млади хора. От 2012 г. е член и на Европейски младежки форум – най-голямата платформа на младежки организации в Европа. Мисията на Национален младежки форум е да представлява интересите и нуждите на младите хора в България и да стимулира тяхното участие в социалните и общественополитическите процеси. Това е и причнината организацията да се включи в кампанията "Да изчиситим България заедно", за да осигури по-добра среда за младите хора на България.
-
Фондация "КРОС" Фондация „КРОС” е създадена в началото на 2017 г. оттогава активно допринася за устойчивото развитие на жизнената среда в община Смолян и запазване на културното наследство в региона.Основната цел на организацията е да подпомага образователни, културни и спортни дейности, да насърчава стойностни младежки инициативи, както и да развива различни социални дейности за подобряването качеството на живот в Смолянска община. Екипът на Фондация „КРОС” работи активно и по проекти за подобряване на градската среда със собствени усилия, активирайки различни местни общности и доброволци.
-
Балканец Нюз Балканец Нюз отразява широк обхват новини от общините Ботевград, Правец, Етрополе, Елин Пелин Костинброд, Своге, Драгоман, Сливница и Средногорие. В сайта се покриват разнообразни теми от вътрешна политика до спорт, представени чрез снимки и видео съдържание. Медията предлага и функцията „Изпрати новина“, която потребителите често използват. Екипът на Балканец Нюз се включва в инициативата на bTV Media Group за първи път през 2019 г.
-
Несебър нюз Nessebar-news.com е сред новите медийни партньори на „Да изчистим България заедно“. Ежедневно издаваният и безплатно достъпен аналитичен и информационен сайт за община Несебър навърши 15 години през 2019 година. Медията предлага обективна информация, анализ и свободни коментари на събития, предимно фокусирани върху община Несебър. Екипът на сайта е готов да се включи в полезни и екологични инициативи като тази на bTV.
-
ZONABURGAS.BG Zonaburgas.bg e един от водещите новинарски сайтове в Бургаския регион, създаден през 2007 г. и единственият, който предлага видео новини. Новият медиен партньор на екологичната инициатива обхваща целия обществен, политически и икономически живот в областта. Публикациите в уеб медията са групирани жанрово в рубрики - политика, икономика, спорт, общество, здравеопазване, инциденти, интервюта, култура и лайфстайл.
-
24 ЧАСА „24 часа” е общоинформационен всекидневник за новини, анализи, коментари и разследвания. Първият частен всекидневник в България се ражда през април 1991 г. Едно от водещите български издания решава да се включи като партньор в „Да изчистим България“ през 2019 г. Медията е популярна с обществени инициативи като “Достойните българи”, "Лекарите, на които вярваме", “Най-добрите университети в България”, “Образцова община" и “Образование 4.0" и др.
-
сп. Story Едно от най-популярните звездни списания на българския пазар се присъединява и прегръща каузата на „Да изчистим България заедно“. Месечното издание предлага актуална информация за живота на родните и световни звезди, както и техни ексклузивни интервюта и лични истории.
-
19 Minutes Първият национален безплатен всекидневник информира по разнообразни теми като политика, икономика, лайфстайл, спорт. Вестникът предлага и запълване на свободното време чрез хороскопи, кръстословици, телевизионна програма, вицове и судоку. През 2019 г. решава да подкрепи най-мащабната екологична инициатива у нас.
-
Cultinterview Сайтът Cultinterview ни среща с познати и не толкова познати лица, които можем да видим навсякъде – по улицата, на телевизионния екран, в театралната зала. Усещането към думите на създателя на независимата платформата Радостина Колева достига до все повече хора. Радост е сред новите партньори на екологичната „зелена“ инициатива на bTV Media Group. Вече е провеждала интервюта с някои от лицата на медията, а и с голяма част от популярните личности, които подкрепят кампанията.
-
сп. Осем Списание 8 е българско научнопопулярно списание, което продължава традициите на любимото на поколения българи сп. „Космос“, излизало от 1962 г. до 90-те години на XX век. Месечното издание представя задълбочена информация за науката, алтернативната медицина, древната история, като сред основните теми са и природата, екологията и здравословният начин на живот. Списание 8 се включва в инициативи като издаване на книги, създаване на филми и организация на фотоконкурси. Участват в редица екологични каузи, сред които е „Да изчистим България заедно“.
-
сп. DIVA Дамското месечно списание DIVA е проект на издателите на Biograph, което започва да излиза на пазара през 2017 г. Основните теми, които се покриват в него, са мода, литература и дизайн. Главните роли в „историите, разказани със стил“ заемат популярни лица от България и света. Историите са разказани под формата на лични интервюта и се поставя акцент върху женските успехи в световен мащаб, които красят кориците на DIVA. През 2019 г. списанието се включва за първи път като партньор в „Да изчистим България заедно“.
-
Uspelite.bg Uspelite.bg е онлайн медия, която споделя добрите новини от България и света и разказва истории на успеха на хора, които разбиват мита, че у нас развитието е невъзможно. Мисията на проекта е да създава конструктивна журналистика и да разказва вдъхновяващи истории, спазвайки всички морални и етични норми.
-
Програмата Програмата е безплатно разпространяващ се седмичен гайд за културния живот, събитията и интересните места на територията на София. В удобен и едновременно компактен вид поднася чиста информация за случващото се в града: филми, постановки, експозиции, изложения, класическа и съвременна музика, концерти, партита и събития с обществено значение. Programata.bg е ежедневно обновяван двуезичен сайт за петте най-големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора. Програмата е дългогодишен партньор на инициативата „Да изчистим България заедно”.
-
Българска илюстрация Сайтът „Българска илюстрация“ започва своята безвъзмездна работа през март 2017 г. Идеята е на илюстратора д-р Милена Радева, която от години работи за автори и издатели извън страната. Сайтът „Българска илюстрация” има за цел да обедини българските илюстратори и художници, работещи в сферата на книжната графика, в една обща платформа където те свободно да представят работата си за различни български и чуждестранни издателства, автори и проекти. Издателите също имат възможността да представят своите издания, рисувани от български творци. Сайтът активно следи в материали и репортажи различни събития и дискусии в страната и чужбина, подкрепя акции и кампании и организира изложби. През 2018 г. сайтът печели Националната наградата на името на Христо Г. Данов в категория „Електронно издание и нови технологии“, а през 2019 г. се присъединява активно към медийните партньори на кампанията „Да изчистим България заедно“.
-
BG VOICE BG VOICE е предпочитаната медия за българите, които живеят в САЩ и Канада. Със 80-те си ицзяло цветни страници и най-висок тираж, BG VOICE е най-големият вестник и достига до десетки хиляди сънародници в цяла Северна Америка. Сайтът www.BG-VOICE.com e водещият медиен портал за сънародниците ни в Северна Америка с новини, анализи, видео и снимки 24/7. С екип от професионални журналсти в градовете с най-много българи, BG VOICE се стреми първи да намери и разкаже историите и новините, които вълнуват читателите. През 2019 г. става част от отбора на "Да изчистим България заедно".
-
Mamaninja.bg Mamaninja.bg е сайт за семейството, стартирал като личен блог на Мария Пеева, дългогодишен филмов преводач и автор, майка на 4 деца и щастлива съпруга. Понастоящем има над 80 000 последователи в социалните мрежи и около 250 000 индивидуални посетители всеки месец. Характерен за всички текстове е личният елемент и индивидуалното отношение към изложения проблем. Блогът засяга всякакви теми, свързани с отглеждането на деца, възпитанието и образованието, но не подминава и важните за социума и междуличностните отношения въпроси. Той носи радост, но и повод за размисъл на 15 000 читатели всеки ден.
-
Столица.bg "Създаден за информационни цели на жителите и гостите на столицата. Първият изцяло софийски сайт, който предоставя актуална и пълна информация за случващото се в София-град.Сред основните теми са трафик, ремонти, задръствания, местни политики, инциденти, криминални новини, Столична община и Столичен общински съвет, както и събития на територията на града.Публикуват се всички важни и полезни новини за гражданите и гостите на София, които се случват във всички 24 района на територията на Столична община."
-
Списание „Мениджър” Списание „Мениджър” подкрепя инициативата от самото й създаване. Всяка година екипът се включва активно в почистването на столицата. Освен като партньор, изданието подкрепя инициативата, като призовава всички свои бизнес партньори да участват в кампанията. За изминалите години са успели да призоват за каузата над 30 компании от цялата страна, членове на „Зеления кръг” на списание „Мениджър”.
-
Новите родители Най-активните читатели на сайта „Новите родители“ са във възрастовата група 25-34 години по данни на Google Analytics. Те съставляват 49% от общите посещения, тоест преобладава аудитория в активната работеща възраст – хора, които са станали наскоро родители или им предстои, които искат да знаят повече и да отгледат здрави и добри деца. „Новите родители“ се чете повече от жени. Процентно те заемат 83,60%, а мъжете са 16,40%.
-
Manager News „Мениджър Нюз“ е новинарското онлайн издание на „Мениджър“, което през годините се наложи като предпочитаната медия за достоверна информация в България. Сайтът има богато съдържание, с множество рубрики, някои от които са без аналог в новинарските интернет издания – „Мениджмънт“, „Лидерство“, „Техника за успех“, „Маркетинг, PR и събития”. От създаването си през 2010 г. сайтът ежегодно отчита ръст на посещенията, като в края на 2017 г. техният брой нарасна до 34млн. годишно.
-
Vevesti.bg Екипът на електронния вестник Vevesti.bg е на принципа, че трябва да се дава пример, а не акъл, и ако не искаш да е мръсно, най-добре почисти, вместо да се оплакваш. Още от създаването си през 2013 г. не сме безразлични към екологичните теми и не само отразяваме кампанията „Да изчистим България заедно“, но и редовно се включваме в нея. Поддържаме специална рубрика EcoLogic със стотици публикации по екологични проблеми. През 2017 г., в рамките на инициативата на bTV, почистихме около пътеката от хижа Рилски езера до Езерния връх.
-
Kmeta.bg Порталът на българските общини www.kmeta.bg е първата и единствена национална медия, посветена на местната власт, която представя в детайли работата на всичките 265 общини в България. Показваме както работата на местните власти в големите общини, така и в малките населени места. За всички нас като граждани е важно да живеем в чист и подреден свят. Затова „Бранд Медия България“ подкрепя инициативите, с които заедно работим в битката със замърсяването на големите и малките населени места .
-
TheMayor.EU TheMayor.EU - Европейският портал за градове и граждани, е дигитална платформа, която популяризира добрите практики, успешните политики и иновациите от местната власт. Порталът представя работата на общините от Европейския съюз, която пряко засяга над 500 милиона граждани. Инициативите, чрез които европейските градове поддържат околната среда чиста, са сред темите, които платформата засяга най-често. Екипът на TheMayor.EU вярва, че обединени, хората могат да направят страната по-приятно място за живеене и за поредна година се включва в кампанията „Да изчистим България заедно“.
-
Списание „9 месеца“ „Списание „9 месеца“ е специализирано издание за бременност и майчинство. То е първото бебешко списание в България, което съществува вече 22 години, наложило се като лидер на пазара. Списание „9 месеца“ не е просто медия, а кауза. Кауза, която помага на родителите в най-важния период от живота им – раждането и отглеждането на дете. Изданието се радва на един нов, модерен и функционален сайт, който предлага много възможности за бъдещите и настоящите родители, добри опции за реклама и лесен достъп за мобилна версия.„Природата е нашето огледало – показва ни какви сме като общество, изваждайки на преден план отношението, което демонстрираме спрямо нея. Да пазим чист света навън е приоритетно занимание и мисия, която е наша, но и на децата ни. „9 месеца“ вярва, че възпитанието започва с грижата – да съхраним зеленото, ценното, красивото, естественото. Промяната е нужна на всички, затова подкрепяме тази кауза с любов и надежда за по-ясно бъдеще“.
-
Списание „Жената днес” Дългогодишният ни медиен партньор „Жената днес” отново ще вземе участие в кампанията „Да изчистим България заедно”. Редколегията на любимото списание на поколения българки ще се присъедини към хилядите доброволци в акцията на 14 септември.
-
FlashNews.bg FlashNews.bg предлага новини, анализи и коментари, актуална и любопитна информация. През 2018 станахме партньор на кампанията "Да изчистим България заедно”, защото вярваме, че с общи усилия можем да живеем в по-чист и зелен свят. Редакционният екип ще разказва истории, ще показва добрите примери и ще се включи в почистването на 14 септември, заедно с милионите доброволци по цял свят.
-
Списание „Кармичният кръг” Списание „Кармичният кръг” е партньор на бТВ и всяка година за кампанията пуска в един или два поредни броя цяла рекламна страница или отделя за целта четвърта корица. Едновременно с това се включва и в почистването още от първата кампания „Да изчистим България за един ден” на 9 април 2011 г. в столичния зоопарк. В годините екипът на списанието е чистил квартал „Червена звезда” при „Факултета”, на Витоша, както и градинката на Руската черква в София, където са и боядисвали пейки.
-
Баскетболен клуб „Балкан“ Създаден през 1947 г., БК „Балкан“ Ботевград продължава да радва многобройните си привърженици. 4 пъти шампион на България, 3 пъти вицешампион, 4 пъти носител на Kупата на България, клубът е произвел десетки национални състезатели и шампиони на България.Тази година отборът на „Зелените” застава зад инициативата „Да изчистим България заедно” и призовава феновете на баскетбола у нас да се включат в голямото чистене на 14 септември.
-
bTV Cinema Първият български канал, изцяло посветен на филмовото изкуство, е насочен към зрителите, които с интерес следят всички новости около световните звезди, кино премиери и постижения. Запазена марка за bTV Cinema са хитовите премиери във всички филмови жанрове, както и тематичните актьорски и режисьорски седмици. Филмовият канал на bTV Media Group е единствената българска телевизия, която вече шест поредни години излъчва на живо церемонията по връчването на най-престижната статуетка в света на седмото изкуство – Оскар.
-
bTV Action bTV Action има уникален профил, в основата на който стоят богато програмно съдържание и силни емоции. Най-престижните футболни турнири- УЕФА Шампионска лига, УЕФА Лига Европа и Купа на краля се излъчват абсолютно свободно за зрителите. Насочен към активните зрители на възраст 18-49, bTV Action често се класира в почетната тройка на най-гледаните телевизионни канали.
-
bTV Comedy bTV Comedy е единственият български комедиен канал, насочен към младите зрители. В програмната му схема е заложено най-доброто и съвременно забавно телевизионно съдържание от Испания, Русия, Великобритания и САЩ, съчетано с любими шоу програми и филми от цял свят.
-
bTV Lady bTV Lady е развлекателен канал, предназначен основно за жени. Програмата на канала дава възможност на всяка жена да открие нещо повече за себе си - полезна информация, положителни емоции, спокойствие, но едновременно с това и повече забавление. Основна част от програмата са популярни сериали, които отговарят на потребностите на зрителите от романтика и развлечение. Световни лайфстайл програми и интригуващи теленовели се грижат за привличане на нова аудитория.
-
RING Спортният канал на bTV Media Group, насочен основно към мъжката аудитория, предлага богато разнообразие от най-добрите и качествени световни турнири и събития от света на спорта. Акцент в програмата на RING са мачовете от Италианска Серия А, International Champions Cup, УЕФА Шампионска лига, УЕФА Лига Европа и Купа на краля. Те се допълват от горещите и вълнуващи кикбокс и ММА турнири и нареждат RING на първо място сред спортните български телевизии.
-
bTV Новините Сайтът на bTV Новините предлага най-актуалните вътрешни, международни, спортни и лайфстайл новини. btvnovinite.bg осигурява навременни и обективни онлайн новини, качествено видео, авторско съдържание, ексклузивни репортажи и коментари от екипа на bTV Новините.
-
bTV.bg btv.bg e дългогодишен лидер в българското онлайн пространство. Портал за забавление, който представя уеб съдържанието на bTV, включително видеа, фотогалерии, както и последните новини и шоу програми. Платфромата предлага ексклузивни снимки и съдържание за популярни филми, сериали и предавания, както и специални интервюта с техните звезди.
-
bTV Plus btvplus.bg предлага свободен достъп до съдържанието на bTV след излъчване в ефир седем дни назад. Зрителите могат да гледат любимите си шоу програми, новинарски емисии, много сериали и забавни предавания през онлайн платформата bTV Plus, поддържаща и реклами.
-
LadyZone.bg LadyZone.bg един от най-харесваните и посещавани женски сайтове – мястото, което предлага цялата информация, от която жените се нуждаят. Сайтът предлага специални таргетирани рубрики с много авторско видео съдържание.
-
bTV Радио bTV Радио има покритие в ефира на София, Бургас, Велико Търново, Горна Оряховица и Свищов. Радиослушателите имат възможност да следят bTV Новините, както и– всички останали предавания на bTV и bTV Action. bTV Радио е част от bTV Radio Group, които заедно с Classic FM, Jazz FM, N-Joy и Z-Rock са част от bTV Media Group. Всичките членове на радио групата излъчват новини за кампанията „Да изчистим България” още от първата кампания по почистване през април 2011 година.
-
Джаз ФМ Радио Jazz FM Radio e единственото радио в България, което излъчва най-доброто от джаз, соул, блус, фънк и световната музика. Радиото е инициатор на много зелени инициативи като „Зелената песен на България“, „Зелена идея“ и „Зелена идея в училище“ заедно с останалите членове на bTV Radio Group. Екипът на Jazz FM се включва в кампанията „Да изчистим България” още от самото й създаване през 2011 година и активно я подкрепя в дългогодишното им партньорство.
-
Класик ФМ Радио Classic FM е единственото радио за класическа музика в страната. Радиото е инициатор на много зелени инициативи като, „Зелена идея“ и „Зелена идея в училище“ заедно с останалите членове на bTV Radio Group. Екипът на Classic FM се включва в кампанията „Да изчистим България” още от самото й създаване през 2011 година и активно я подкрепя в дългогодишното им партньорство.
-
Z-Rock Радио Радио Z-Rock – рок радиото на България, винаги е в епицентъра на най-горещите рок събития в страната. Като част от bTV Radio Group радиото е инициатор на много зелени инициативи като „Зелената песен на България“, „Зелена идея“ и „Зелена идея в училище“ заедно с останалите членове на bTV Radio Group. Екипът на Z-Rock се включва в кампанията „Да изчистим България” още от самото й създаване през 2011 година и активно я подкрепя в дългогодишното им партньорство.
-
NJOY Радио Радио N-JOY e най-голямата музикална радиоверига в България и лидер в националния радиоефир с категорични първи позиции в основните слушателски категории и е един от членовете на bTV Radio Group. През 2017 година радио N-JOY обръща специално внимание на опазването на околната среда, провеждайки най-мащабната радиоигра в българския ефир- „Инспектор N-JOY с отношение към природата”. Радиото е инициатор на много зелени инициативи заедно с останалите членове на bTV Radio Group. Екипът на N-Joy подкрепя кампанията „Да изчистим България” още от самото й създаване през 2011 година.
-
SV FASHION STUDIO От 2015 година SV FASHION STUDIO е фирмата, която изгражда цялостната визия и стил на водещи, репортери и гости на bTV. За трета поредна година екипът на фирмата се включва активно като партньор на "Да изчистим България заедно" и се грижи за безупречната визия на всички участници в рекламните кампании и водещи на събития, свързани с каузата.